Nino-san крутая передача *О* Благодаря сабам я хоть вспомнила иероглифы немножко, на слух очень хорошо воспринимаю речь. Красота.
Итак, план на сегодня, ОБЯЗАТЕЛЬНЫЙ к выполнению! Буду просить Ежика контролировать мои действия.
1. Растяжка
2. Два вида силовых упражнений на ноги
3. ВСЕ теор.вопросы к японскому
4. По зарубежке:
литература первой половины ХХ века
1. Епоха Мейдзі як «народження нової Японії»: суть та наслідки літературних реформ.
2. Перекладна література в Японії та її роль в літературному процесі доби.
3. Специфіка «натуралістичної школи» японської прози початку ХХ століття.
4. Трактат Цубоуті Сьойо «Сьосецу сіндзуй» («Сутність роману») та його значення для подальшого розвитку японської прози.
5. Етико-естетичні засади творчості Нацуме Сосекі у романі «Серце». Категорія міжчасся та «анахронічна людина», циклічність композиції роману.
6. Творчість Танідзакі Дзюнітіро як пошук краси. Жанрові та естетичні витоки його творів. Полеміка з «натуралістами».
7. Історичне тло та квазіісторизм у прозі Акутагави Рюноске і Танідзакі Дзюнітіро.
8. Тема екзистенційної самотності в творах Акутагави Рюноске та Ясунарі Кавабата.
9. Подія як інструмент психологічного аналізу у оповіданнях Акутагави Рюноске.
10. Екзистенційна проблематика та притчевість оповідань Акутагави Рюноске «У хащі» та «Пекельні муки».
11. «Неореалізм» у творчості Акутагави Рюноске. Критика «натуралістичного» методу.
12. «Золотий вік» японської поезії порубіжжя ХІХ-ХХ ст.: загальні тенденції, течії та напрями.
13. Романтична школа в японській поезії: Кітамура Тококу, Сімадзакі Тосон та Доі Бансуй.
14. Японський поетичний авангард початку ХХ століття.
15. Жіноча чуттєвість і еротизм у поезії Йосано Акіко (збірка «Сплутане волосся»).
16. Естетизм та концепції краси в японському романі першої половини ХХ ст.
17. Неосенсуалізм Кавабати Ясунарі. Фрагментарна композиція романів Кавабати. на завтра (современная японская литература)1. Категорія «кокоро» та її семантичні відтінки в японському романі ХХ ст.
2. Топос маски в романі Кобо Абе «Чуже обличчя».
3. Мовчання та письмо як комунікативні акти в романі Сюсаку Ендо «Мовчання».
4. Топос маски в в романі Юкіо Місіма «Сповідь маски».
5. Топіка Японії в західній літературі другої половини ХХ ст. (на матеріалі повісті А. Баріко «Шовк», або інший твір за вибором студента).
6. Постмодерністський контекст творчості Харукі Муракамі.
7. Постмодерністський контекст творчості Б.Йосімото.
8. Жанрова своєрідність п’єси Тосікі Окада «Вільний час».
9. Поняття нового андрогіну в світовій літературі (на прикладі діалогу японської літератури з європейською).
10. Художня образність повісті «Цугумі» Б.Йосімото.
11. Інтертекстуальність роману Х.Муракамі «Норвезький ліс».
12. Жанр новели в японській літературі другої половини ХХ ст. (головні маркери художнього письма, провідні представники та тексти, аналіз новели за вибором).
13. Візуальний вимір письма та роль екфразису у романі Кобо Абе «Чуже обличя».
14. Символізм та естетизм тексту Ю. Місіма «Золотий храм»
15. Мотивний аналіз повісті-сценарію Ясутака Цуцуі «Мій гранпа»
16. Поетика мінімалізму в тексті Йоко Тавада «Собача наречена»
17. Композиційна своєрідність та накладання художніх пластів у повісті Йоко Тавада «Підозрілі пасажири твоїх нічних потягів».5. Помыть полы и постирать вещи
6. Растяжка
7. Два вида силовых упражнений для рук.
9. Спаааать.
*думает* может отпроситься во вторник с работы, поменяться с девочкой на среду. Чтобы зарубежку подчитать немного...
@темы:
КНЛУ,
Arashi_*,
Работа %_%,
Маленькие прелести японского филолога